Poniżej znajdziesz listę pytań i odpowiedzi na najczęstsze pytania zadawane przez naszych klientów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do nas maila na kontakt@kokostay.com
Promujemy łodzie i komunikujemy się z turystami, a w wybranych rejonach Splitu, Trogiru, Rogoźnicy również czyścimy łodzie.
Zawsze rozliczamy się wg modelu PROWIZJI OD WYNIKU. Prowizja różni się w zależności od wybranego modelu współpracy oraz innych, indywidualnie omówionych szczegółów współpracy. Jeśli jesteś zainteresowany, zapraszamy do kontaktu w celu omówienia szczegółowej oferty.
W zależności od modelu współpracy, umowa może być zawarta na czas określony lub nieokreślony. Wszelkie szczegóły omawiane są indywidualnie.
Tak, podczas ustalania warunków współpracy, wspólnie ustalamy kiedy oraz ile czasu jest przeznaczone na pobyt osobisty właściciela nieruchomości bez dodatkowych opłat.
Tak, jako właściciel otrzymasz dostęp do serwisu internetowego, w którym znajdziesz wszystkie informacje o rezerwacji Twojej łodzi. Dodatkowo, na życzenie, raz w miesiącu możesz otrzymać szczegółowy raport.
Tak, jako firma KokoStay współpracujemy z zaufanymi profesjonalistami dzięki czemu, możemy zaoferować Ci wsparcie, jeśli będziesz chciał zainwestować. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do nas na kontakt@kokostay.com .